Kurlar Yükleniyor...
Bakan Ersoy, sektörün zirvesiyle buluştu
TURİZM

Bakan Ersoy, sektörün zirvesiyle buluştu

 

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türk turizminin önde gelen sivil toplum kuruluşlarının yönetim kurulu başkanlarıyla Bakanlık binasında bir araya geldi. Sektörün güncel gündeminin masaya yatırıldığı zirvede; sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi ve Türkiye’nin küresel pazardaki rekabet gücünü artıracak stratejik adımlar değerlendirildi.

 

Türkiye'nin küresel turizm pazarındaki güçlü konumunu pekiştirmek ve yeni rekorlara imza atmak amacıyla kamu ile özel sektör arasındaki koordinasyon üst seviyeye çıkarılıyor. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sektörün çatı örgütlerinin liderleriyle kritik bir istişare toplantısı gerçekleştirdi.

 

Bakan Ersoy, resmi X (Twitter) hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerini ağırladıklarını belirterek birliktelik mesajı verdi.

Turizmin devleri Bakanlıkta bir araya geldi

 

Turizm sektörünün dinamiklerini şekillendiren en önemli dernek ve birliklerin başkanlarının yer aldığı toplantıya katılım oldukça yüksekti. Bakan Ersoy’un ev sahipliğindeki zirvede şu isimler yer aldı:

Erkan Yağcı – Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Yönetim Kurulu Başkanı

Müberra Eresin – Turistik Otelciler, İşletmeciler ve Yatırımcılar Birliği (TÜROB) Yönetim Kurulu Başkanı

Ali Özdoğan – Belek Turizm Yatırımcıları Ortak Girişimi (BETUYAP) Yönetim Kurulu Başkanı

Kaan Kaşif Kavaloğlu – Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Yönetim Kurulu Başkanı

Oya Narin – Türkiye Turizm Yatırımcıları Derneği (TTYD) Yönetim Kurulu Başkanı

Masadaki kritik başlıklar

 

Kapsamlı istişarelerin gerçekleştirildiği toplantıda, Türk turizmini geleceğe taşıyacak yapısal konular ve sektörün anlık ihtiyaçları detaylıca ele alındı.

 

Bakan Ersoy, görüşmenin odak noktalarını şu sözlerle aktardı:

 

"Turizmde sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi, sektörün ihtiyaçları ve Türkiye'nin küresel turizmdeki güçlü konumunu daha da ileriye taşıyacak adımlar üzerine kapsamlı istişarelerde bulunduk."

Zirve sonrasında turizm sektörü temsilcilerinin de önümüzdeki dönem planlamaları ve yüksek sezon stratejileri üzerinde Bakanlık ile tam uyum içerisinde çalışmaya devam edeceği belirtildi.

 

Yayın Tarihi
23.06.2026
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Bu habere ilk yorumu yazan siz olun.

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.

Daha Fazla